Wednesday, August 10, 2011

(((: dahlia @ semperit :)))

Assalamualaikum

aku start buat biskut dahlia ptg semalam
kebetulan Tn Sri syg berbuka kat luar jadi aku takde la sibuk nak prepare menu berbuka
sampai umah terus kuar kan butter dari peti sejuk
zong zeng zong zeng siap la 1 jenis biskut.hehe..
buat 1 adunan je dulu sebab baru nak try resipi ni
bagi aku ok la jugak rasenye
tapi tetap tak same dengan rase dahlia yang aku penah makan kecik2 dulu mase ziarah sedara belah abah aku kat badang
resipi nye?tunggu esok akan di share disini..hehe...
tq to Encik Wadi Qalbu :))

2 comment:

Wiyah said...

wah dah start buat kueh raya...besnyer!! kalo duk dkt2 bleh join wat kue raya skali kan..hehe

Aida Nuriezma said...

a'ah yah..takot x sempat je.klu hr kje ni cpt benar letihnye..hehe..
tu la kan.kalu dkt2 blh sgt bt sesame..u ade plan nk bt ke?biskut ape?

Post a Comment