Wednesday, August 10, 2011

(((: 10 Ramadhan - kisah Boo :)))

Assalamualikum

pagi ni rase mengantuk pulak
nak kate tido lewat sangat tu tak jugak
nak kate awal sangat pun tak jugak
gamaknye jenis yang memang lagu ni hari2 ngantok kot eh..hehe..

bosan jugak sikit hari ni
sambil dok buat keje tu asik dok menguap aje aku selitkan dgn keje2 liar:))
liar??ohoho...
keje gunting menggunting aje
kat umah tak boleh nak gunting sangat semalam sebab si Boo ni asik dok lari2 aje
kejap2 panjat tingkap
mentang2 la Tn Sri takde kat umah
galak beno dia
ce tengok ce tengok
Boo kat mane eh?huhuh...
sibuk nak kacau terus masuk dalm paper bag.kehkeh

Tn Sri dah beli rotan kt Boo..zasssssss


Boo sangat suka main dgn puyu..:))

aktiviti baru suka lepak atas sofa..Pn Sri sangat x suka tau..huh!!


ujan lebat sangat *dalam ati Boo nak g main ujan*

ohhhhh tolongggggg Boo suka air titik titik...:)))

mase otw nk blk umah mak hari tu kami singgah la kejap cuci mata kt pet shop
tetiba hari tu ade 3 ekor miaw..
uihhh comel2 belaka
Tn Sri dok nak cari calon kat Boo
tapi Pn Sri nye tak berapa setuju lagi
rase belum masanya Boo kawin.ahahaha:D

sabar la wahai Boo
kamu masih kecik lagi
baru 7 bln la.ehehe...

Tn Sri dok keneng2 bakal calon  Boo tu...:p

oppssss!!!ni jantam ye tp cute sgt

hi Boo...sy betina ni..tp umur baru 3 bln.ohoho..:))

sangat selipi ok..zzzzz









2 comment:

inaz said...

da, pet shop ni kat psint 14 ke??mcm pernah ku lihat kucing ini...hahaha...

Aida Nuriezma said...

dop ar kekna.ni kat ampang ni..kucing pun ado gok pelanduk serupe.kekeke:)))

Post a Comment