Tuesday, July 26, 2011

(((: BOO :)))

Assalamualaikum..
ni nak cite psl si Boo
name penuhnya Boo Ewok @ Boojang @ skarang ni lbh sesuai jadi Boolat
sebab makin bulat aku tgk si Boo ni

nak masuk 3 bulan dah si Boo ni dok dengan kami
maksudnya dah nak masuk 7 bulan dah la umur si Boo ni
memula datang umah kitorang ni bukan main la prangai nye
sgt la sopan santun,budi bahasa budaya kita la kononnye :))

tetapi.....

itu hanya la untuk seketika saje ye
skarang ni Boo sgt la aktif
panjat sane panjat sini
guling sane guling sini
lompat sane lompat sini
gigit sane gigit sini
tarik sane tarik sini
ohhhhh dia tarik rambut aku
sungguh tak di sangka..hehe...

tapi walau macam mane nakalnye si Boo ni bab makan,minum,berak,kencing sume no hal
Boo sgt la berjurus punye
makan RC,minum air 0 n skarang ni feveret die susu coklat plak
tp susu coklat tu bukan slalu bagi pun
bab membuang sisa2 plak memang Boo akan cari pasirnya walau dialih kat mane2 skali pun

nak kenal Boo?meh tgk gambo dia ni ha..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v















ok la..takat tu dulu eh
dah masuk maghrib dah:)









3 comment:

inaz said...

boo...i heart u...hehehe....comey wallpaper cik aida...hehe

ajujua said...

Aida, kalau cik Boo datang rumah akak, harus tak boleh balik, kena kepit dgn cik Yani (pencinta kucing no 1)

Aida Nuriezma said...

kekna,boo sgt terharuuuuu..tq2..i like coklate...:))

k.zura,dia encik...hahahah...owh cik yani suke kucim sgt jgk ek?blh kwn ngan encik boo la kalu gitu..:))

Post a Comment