Monday, March 14, 2011

(((:soling moling:)))

pg semalam dalam sejarah..
bangun pukul 5.30 pg ala2 bangun nak p keje gitu gara-gara alarm dari hp sony berbunyi
bunyi je alarm terus bangun ke toilet dan mandi
tapi mase tu dok t'pk nape tak dengar bunyi azan subuh..ke sebabnye hari tu hari ahad?
kuar je toilet tgk jam kat dinding..aik?jam ni mati ke?pukul 5.45..
tgk jam kt hp nokia 5.45..tgk kt hp sony..arrhhhhhh btl la 5.45..
apekah????alarm kt nokia yg aku set kul 6 pg tgh mlm sebelum nk tdo tu masih belum berbunyi...
adoiii....awal gle nye aku bangun..bangun awal sebab nak p sopim2 ngan along kt kl..ahahaha
lawak2..tp memang la Tn Sri kena anta aku awl ckit kt umah along sebab die ade keje kat s.alam..hehe...

kul 9 lebih kuar dr umah along ke lrt dgn teksi aje
smpai kl along belanja b'fast dlu..
suke nye sopim d kala waktu pagi ni..lengang je jalan...
dan lg bes dapat sopim blaus kt kedai 'bandung' kt jln tar tu..
dan lps tu terus ke sogo
dpt beli seluar baruuuu...
boleh pakai blk kg kedah nanti..hehe...
tp dok asik soling kt dri sdri sampai lupe nak soling baju kemeja utk Tn Sri
walaupun Tn Sri dok ckp tak nak aje.hmm...
rupe2 nye Tn Sri nak aku belikan die jam tangan baru..

jam yang guna solar je..takde bateri pun


dan Tn Sri pulak dah belikan aku sesuatu yg aku sgt suke...:)))  purse dr FOSSIL....time kasih sygku..i luv uuuu
dah lame idam kan purse fossil nih..dan sgt berminat dgn brg2 fossil..termasuk ler jam tgn mase hantran kawin kami dulu..hehe..dalam pale otak ni dok teringin nak beli handbag die plak..ha kan btl kate Tn Sri..kahkah
tp bukan sekarang..nanti2 ler..handbag dah byk ye..hehe...

0 comment:

Post a Comment