Thursday, August 26, 2010

kepulangan yg dinanti

Bergema suara takbir di angkasa
Selembut bayu meresap ke dalam jiwa
Betapa hatimu terharu
Menyambut anakmu kembali
Terbayang senyuman di wajah nan sepi
Pulangnya anakmu di pagi yang murni
Kasihmu seharum kasturi
Melambai anakmu kembali
Dalam dakapan keheningan maya
Pertemuan yang menyentuh di jiwa
Sekian lamanya terpisah
Harapan kini menjadi nyata
Kiranya perpisahan terjadi lagi
Anakmu pergi mencurahkan bakti
Doamu teriring selalu
Semoga bertemu kembali
Pulanglah Di Hari Raya
Begitulah Harapan Ayahanda & Bonda..-sendiri tambah

huuu....dok dgr suria fm pg nih tbe2 kuar lagu raye tuh..
apo lg..berair mata aku nih.ingt same mamaku jgk abahku..
ingt kt kg nun..1st time raye jauh dr family
agak2nye dgr takbir raye nti mau aku nangis kn
tp soram2 jek..x mo sape2 tau..Tn Sri pn xleh tau.ekeke..

act' aku bkn nye x blk rye sne thn ni..blk ttp blk..raye ke 3 insyaAllah
relek ar kn?
dh de Tn Sri ku syg nih kena ikt Tn Sri la..hehe..
x dpt rye ngan mama dpt rye dgn mak mertua:)
raye dgn ipar duai..dgn ank2 buah yg kiut miut..
raye dgn si itam & ibunya..rindu jgk gak apaks n d geng
alhamdulillah rase2 thn ni dpt g smayang raye..tu yg plg aku suke..

masih aku ingat........
rase suasana kt masjid..Masjid Lundang..
tiap2 thn ke sane..
mse tu blh tgk deretan keta penuh smpai kt tgh2 jln raye
n mase tu mmg jln raye dh jd tmpt parking

ingt lg ade 1 thn tuh kitorang p smayang raye d kala sdg takbir raye along n anan nangis..
tp aku x..hehe..
mama senyum je:)

nmpaknye thn ni x dpt b'kumpul ramai2..x ckp korem jgk..
anan cti 3-8hb.die x dpt cti raye..nurse mne leh cti sbb pesakit kt spital xde cuti

along ngan abg rizal la yg beraye ngan mama dulu
mama, tgu angoh blk rye ke 3 deh..InsyaAllah

*Act' Tn Sri x bg aku dgr lagu raye nih..die takot aku nangis.hehehe..*

0 comment:

Post a Comment