Monday, October 18, 2010

kenduri kendara

masih dlm musim nsi myk..
kt mane2 asik nsi myk je..
sabtu lps Tn Sri nye kwn kawin kt setapak..
bunyi cm dekat je kan..tp jauh jgk la ckit + jem ckit.hehe..

lps p kenduri kt setapak nun kami blk ampang jap
sgah solat zuhur umh mak then trs ke destinasi kenduri seterusnya d serdang
jmpe ngan Along kt masjid UPM then trs ke umah mak spupu
smpai agak lewat dh..diorg dh nk kemas meja tp sbbkan sara mara ni sempat la lg kitorg nk mkn2..
sebenarnya perut dh penuh mase tu..sbb mkn byk dh kt setapak
Tn Sri dh bebel ckit sbb aku mkn byk..ok2..kite janji nk start diet dh mggu ni kan syg?
insyaallah:)

gmbr dgn pengantin xde eh..
pengantin laki tu 2 pupu aku
sempat b'gmbr dgn nenek pengantin laki a.k.a nenek sdara aku adik beradik nenek aku (arwah che) blh abah aku..:)

dr kiri : Tn Sri Adi Nordin, Along, Siti (nenek sdara), Pn Sri Aida :) & ummi (mak spupu) 

Along belum ready lg nih.hehe..

Abg Rizal (abg ipar) bru je nk duduk leklok dh kna pukul dh gmbrnye.hehe..

Tn Sri xde dlm gmbr sbb tlg amik gmbr plak...

0 comment:

Post a Comment