Monday, July 5, 2010

kembali:)

huuu...agak lame aku x m'update blog ni ek.bkn xde mase ke ape.tp xtau prasaan ape yg mnjdikan aku ni x mo update.mls ke?x gak..
jrg jenguk blog?x gak.hr2 jenguk n jd penjenguk yg setia kt blog kwn2 aku.huuu..ape jns prasaan tah ler.

sepjg x m'update kn blog sbnrnye byk kejadian2 yg bes n x brape bes yg jd.
byk jgk gambo yg aku nk upload tp 2 la..prasaan yg luar biase ni asik2 muncul je.aish!!
nk cte kt cni pn cm xde mud je..

kje pn x brape nk ade hr ni.sgt la boseee...blk umh tdo pn bes ni.huuu..lmbtnye 4.30
ayyo x msk setgh hr lg dh pk nk blk ye.hehe...

dlm dok saje2 merenung segala artikel yg aku tmpal kt partition aku ni ade 1 yg menarik utk d kongsi ngan kwn2..


BAGAIMANA HARUS KITA MENGHADAPI UJIAN,DUGAAN & RASE KECEWA YG MELANDA DIRI KITA


"Wahai org2 yg beriman!B'sabarlah kamu (menghadapi segala kesukaran dlm mengerjakan perkara2 kebajikan)& kuatkan lah kesabaran kamu lebih daripada kesabaran musuh, di medan perjuangan & b'sedialah (dgn kekuatan pertahanan di daerah2 sempadan) serta b'taqwalah kamu kpd Allah supaya kamu berjaya (mencapai kemenangan)"
(Surah Al-Imran ayat 200)

"Dan mintalah pertolongan (kpd Allah) dgn jln yg sabar & mengerjakan sembahyang & sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kpd org2 yg khusyuk"
(Surah Al-Baqarah ayat 45)

0 comment:

Post a Comment