Tuesday, June 8, 2010

ujian + dugaan..

hdp ni pnh ngan ujian & dugaan kn..mcm nk exam.klu x study,xleh jwb exam,failed la jwbnye..

setiap kali Tuhan nk uji 2 mesti b'sebab,mesti ade hikmahnye..kite sebagai hambaNya kena redha dgn setiap ketentuannye.mama pnh ckp ngan aku n aku slalu ingt pesan mama yg x pnh putus2 menasihatkan kami,menegur kami bab2 agama ni.setiap kali jd musibah pape cuba kita selidik kt dri kite ni mesti kite ade bt silap pape even bnde 2 kecik sgt.YUP!! mmg btl sgt.n mama ckp kita kena selalu sedekah wlpn nilainye kecik or dlm ape jns bentuk sedekah sekalipun.

aku kesian sgt ngan sorang hamba Allah ni.nk tlg sepenuhnya aku x mampu.sekadar tlg ckit aku blh.dlm pale otak ni dok pk kt die je semenjak 2 menjak ni.2 la..nk bt pape asik gopoh je.kalut nye lbh.ish!! nk mrh pn x guna bnde dh jd.tp mulut ni x abis2 lg mmbebel kt die ni.opss!! lupe nk bgtau..ni xde kaitan dgn Tn Sriku ok!hehe...

aku hrp lps ni si die ni xde bt prangai gni dh.kena pk btl2 bru buat.n kpd yg dasar penipu 2 "eko" 2tgu la balasan Tuhan utk mung 2 "eko"
prangai kucing yg ber"eko" 2 lg baik,jauh lbh baik dr mung 2 "eko".huh!!!
*aku sgt geram di kala ni..*huh!!

0 comment:

Post a Comment